joi, 9 decembrie 2010

... red blooded sky

© Cristian Ion
Kylie Minogue - Red Blooded Woman

8 comentarii:

arcadia spunea...

Un cer asemanator am fotografiat si eu de dimineata :D

Anonim spunea...

Desprins din filmele cu sfarsitul lumii!

Anonim spunea...

piesa lui Kylie nu se potriveste deloc...in rest poza...frumoasa, buna idee cu cropul patrat

Cristian Ion spunea...

hmmmm ... cum sa nu se potriveasca? ca e red si ea ... multumesc pentru vizita

Gabriela Pana spunea...

un cer precum jaratecul...imi place cromatica

Daliana Pacuraru spunea...

Frumos, imi place mult...este o imagine dinamica..
orizontalele norilor concureaza cu liniile pomilor.
Imi place si incadrarea...
Sa ai o duminica frumoasa!

Cristian Ion spunea...

@Gabriela: de poveste ...
@Wind: parea ca o sa se intample ceva, dar dupa cateva minute s-a linistit ...

Test spunea...

Arde cerul.

Trimiteți un comentariu