vineri, 12 iunie 2009

... peisaj de iarnă ... vara

Precis o să vă întrebaţi ce l-a apucat şi pe ăsta să scrie despre iarnă acum în toiul verii ... păi ... mă uitam pe nişte poze mai vechi şi le-am găsit şi pe astea ... un concediu super la Gârda de Sus.
Bucureşteni!!! ... mai ţineti minte cum a fost vremea pe 3 ianuarie 2008? ... vă reamintesc eu dacă aţi uitat: seara, pe 2 începuse deja un vânt destul de puternic, fulguia puţin si era destul de frig ... ştiu pentru că am ieşit puţin la maşină să învăţ să pun lanţurile ... poate nu o să fie nevoie de ele (zic eu) ... HA HA ... şi încă odată HA.
De dimineaţă era zăpada până la jumătatea maşinii. A durat ceva mai bine de o oră până am scos maşina din parcare ... VICTORIE ... şi cum trebuia să ne mai întâlnim şi cu alţii, hai să dăm nişte telefoane să vedem ei cum se descurcă: 'noi suntem deja pe autostradă, nu vă mai aşteptăm' ... 'frate, maşina mea e îngropată în zăpadă, nu am lopată, nimic ... îi aştept pe ăştia cu dezăpezirea ...' ... şi ce plănuisem o excursie în grup, s-a transformat într-o aventură pe cont propriu ... fiecare după puteri şi pricepere (pentru liniştea cititorilor, toată lumea a ajuns cu bine la destinaţie). În ceea ce ne priveşte, ne-a mai luat o oră să ajungem pe autostradă ... încet, încet, alături de pietonii care acum circulau direct pe stradă (o banda era a lor ... stăteau şi la semafor).
Bineînţeles că la intrarea pe autostradă a început sa ningă si mai tare ... dar eram foarte hotărâţi să ajungem la destinaţie (între timp cei care au plecat primii ne informau despre situaţia traseului ... şi amicul încrezător în planurile de dezăpezire ale oficialităţilor reuşise să iasă si el din parcare).
Dragii mei, dacă nu aţi mers niciodată pe autostradă cu lanţurile puse, cu maximum 40km/oră, trebuie neapărat să încercaţi ... este o experienţă fantastică.
Deci: Bucureşti - Piteşti - Râmnicu Vâlcea - Sibiu - Alba Iulia - Abrud - Albac - Gârda de Sus ... am ajuns ... 460 km, aproape 10 ore (cu ceva opriri).
Dar a meritat ... vă las să savuraţi în linişte peisajele de iarnă ...

... aici ne-am cazat ...

... pe aici ne-am plimbat ...


... pe aici nu am îndrăznit să călcăm, era prea frumos ...


3 comentarii:

dyanna spunea...

Foarte frumoasa zona.Chiar nu am ajuns pe acolo.Pare asa ...salbatica.

Eduard spunea...

Inca nu am avut aceasta experienta. La indemnul tau, voi incerca :)
Frumoase peisajele !

Unknown spunea...

Mi-e dor de iarna!Superbe peisajele.Iti recomand sa mergi iarna(asta daca deja nu ai facut-o) la Pestera Ialomitei in Bucegi.De vis!Nici vara nu etse de lapadat.:P "Lumina buna" si tie!

Trimiteți un comentariu